Villoid Vintage
Ekthet
Hvordan vet jeg at varen er ekte?
Alle varer autentiseres grundig av eksperter før salg. Vi vurderer monogram, skinn, produksjonsår, lukt, hardware, logo og serienummer. Vi garanterer at alle produkter er 100 % ekte.
Følger det med sertifikater eller dokumentasjon?
Originale dokumenter og sertifikater kan variere, avhengig av hvordan tidligere eiere har oppbevart dem. Vi sørger imidlertid alltid for å levere autentisitetsbevis fra oss som bekrefter at varen er ekte. Dette gir deg som kunde trygghet for at alle våre varer er autentiske. Vi tilbyr en "pengene-tilbake-garanti" på alle varene, noe som betyr at du vil få pengene tilbake, hvis du mot formodning skulle oppleve at varen ikke er autentisk.
Hva skjer ved mistanke om forfalskning?
Det er ingen tidsbegrensning for å melde mistanke – du kan for eksempel melde mistanke flere år etter kjøpet, og vi vil fortsatt håndtere saken. Dersom du mistenker at en vare kjøpt fra butikken vår ikke er ekte, tilbyr vi ny autentisering, eventuell inkludert vurdering fra en tredjepart som er godkjent for begge parter. Dersom du mot formodning skulle oppleve at varen ikke er autentisk, tilbyr vi umiddelbart full refusjon. Vi følger alle relevante lover og retningslinjer for å sikre at dine forbrukerrettigheter blir ivaretatt.
Levering
Hva skjer hvis varen er skadet ved ankomst?
Vi tar fullt ansvar for at varene leveres trygt og uten skader.
Skulle varen likevel mot formodning være skadet ved ankomst, ber vi deg om å sende oss detaljerte bilder som tydelig viser skaden. Vi vil deretter foreta en verdivurdering basert på varens tilstand, og tilby passende løsning/kompensasjon.
Hvilket fraktselskap bruker dere?
Vi benytter Posten som fraktleverandør, og sender til nærmeste hentested.
Er varen forsikret under transport?
Ja, vi tar fullt ansvar frem til du har mottatt varen.
Hvordan pakkes varene?
Alle varer pakkes sikkert – med dustbag og beskyttelse av hardware for å unngå skader under transport.
Får jeg sporingsnummer?
Ja, det sendes på e-post når varen sendes.
Hva om varen forsvinner eller skades i posten?Alle forsendelser er forsikret. Ved skade eller tap under transport står vi i fullt ansvar for tapet.
Retur
Hvordan returnerer jeg?
Det følger med returetikett og informasjon i forsendelsen fra oss, som du må benytte for å gjøre retur på veskene. Disse må pakkes forsvarlig inn slik at de ikke skades under transport.
Hva er deres returpolicy?
Du har 14 dagers returrett ved kjøp i nettbutikken.
Hvor lang tid tar refusjon?
Refusjon skjer innen 7–14 dager etter at varen er godkjent som retur.
Hva om varen skades under retursending?
Du som kunde er ansvarlig for å pakke inn produkter i en forsvarlig måte slik at de skal leveres i samme stand som de blir mottatt. Produkter som er skadet under transport vil IKKE bli godkjent. For eksempel : Chanel vesker i lammeskinn kan fort blir skadet eller få pressmerker ved feil innpakning. Sørg for at du pakker inn Chanel veske riktig. Vær oppmerksom på at veskene som er skadet under transport vil IKKE bli godkjent som retur.
Fant du ikke svar på det du lurer på? La oss hjelpe deg!
Vi prioriterer å svare raskt, og senest innen to virkedager på e-post. På Chat kan du få svar med en gang av Vera!