Avtalen med Alexa ble inngått nyttårsaften. Sammen utviklet duoen en unik shoppingapp der brukeren kunne sette sammen antrekk og kjøpe plaggene direkte fra brands i over 180 land. Appen ble en umiddelbar suksess og klatret raskt på topplistene – elsket av VOGUE, ELLE, Forbes og The Sunday Times. Apple kåret VILLOID til en av verdens beste shoppingapper i 2016 og 2017. I 2018 ble nettbutikken VILLOID lansert i Norge, bygget på de samme gode verdiene: at mote skal være inspirerende og inkluderende.
– Vi ønsker å inspirere norske jenter til å finne sin stil og sitt uttrykk, og oppfordre jenter til å våge mer, til å våge å bli sett og våge å ta plass. Vi heier på jenter som tør!
Siden 2018 har nettbutikken hatt stor vekst, og over 250 000 jenter har vært med på reisen.
– Nå gleder vi oss til fortsettelsen – mot målet om å bli destinasjon nummer én for norske jenter som elsker mote, og håper at vi på veien dit kan gjøre norske jenter litt mer modige, forteller Jeanette.