Pakken min er tapt/etterlyst i følge Helthjem

Hvis Helthjem skulle gi beskjed om at pakken er tapt og etterlyst betyr det at de dessverre ikke klarer å gjenkjenne hvor i verdikjeden pakken er.

I slike tilfeller så kan du kontakte vår kundeservice, så finner vi en løsning for deg slik at du får refundert pengene. Dersom prisen har steget for varen og du ønsker å bestille den på nytt, så hjelper vi deg med dette.
Published December 06, 2024

Fant du ikke svar på det du lurer på? La oss hjelpe deg!
Vi vil alltid prioritere å svare raskt, og senest innen to virkedager.

Pssst! Vår chatbot Villoid-Vera er klar til å hjelpe deg med en gang! Hvis hun ikke klarer å løse saken, så kan hun overføre deg til live chat i våre åpningstider, eller så kommer vi tilbake til deg på e-post så raskt som mulig!

Send oss en epost

Dette nettstedet er beskyttet av hCaptcha, og hCaptchas personvernerklæring og vilkår for bruk gjelder.