Kan jeg endre leveringsadressen i min ordre?
Hvis pakken er ikke sendt fra oss ennå så kan vi endre leveringsadresse.
Merk at selv om varen ikke er sendt når du kontakter oss, så sender vi ut varer fortløpende, så den kan ha blitt sendt når kundeservice ser saken din.
Hvis pakker er sendt fra oss så får vi dessverre ikke endret den underveis. Hvis du ikke har mulighet til å få hentet den ut der den er på vei, gi beskjed til oss, så får vi vår leveringspartner til å sende den direkte i retur til oss, når den har nådd siste destinasjon.
Kontakt vår chatbot Villoid-Vera for å kansellere dersom du behøver dette. Vi sender som regel pakker iløpet av få timer. Men om du kontakter Villoid-Vera kan hun hjelpe deg i løpet av få minutter, og hun jobber døgnet rundt hele året. Da kan du bestille på nytt selv, slik at du får riktig leveringsadresse.
Fant du ikke svar på det du lurer på? La oss hjelpe deg!
Vi vil alltid prioritere å svare raskt, og senest innen to virkedager.
Pssst! Vår chatbot Villoid-Vera er klar til å hjelpe deg med en gang! Hvis hun ikke klarer å løse saken, så kan hun overføre deg til live chat i våre åpningstider, eller så kommer vi tilbake til deg på e-post så raskt som mulig!