Kan jeg endre fraktmetoden i min ordre?

Vi kan dessverre ikke endre fraktmetoden på en ordre. Dersom den ikke er sendt, kan vi kansellere den for deg, slik at du får bestilt på nytt med ønsket fraktmetode.

Merk at selv om varen ikke er sendt når du kontakter oss, så sender vi ut varer fortløpende, så den kan ha blitt sendt når kundeservice ser saken din.

Hvis pakken er sendt fra oss så får vi dessverre ikke kansellert ordren. Du kan selvfølgelig returnere den til oss/utføre et bytte når du mottar den om du ønsker det.

Kontakt vår chatbot Villoid-Vera for å kansellere dersom du behøver dette. Vi sender som regel pakker iløpet av få timer. Men om du kontakter Villoid-Vera kan hun hjelpe deg i løpet av få minutter, og hun jobber døgnet rundt hele året. Da kan du bestille på nytt selv, slik at du får riktig fraktmode.

 

Published December 10, 2024

Fant du ikke svar på det du lurer på? La oss hjelpe deg!
Vi vil alltid prioritere å svare raskt, og senest innen to virkedager.

Pssst! Vår chatbot Villoid-Vera er klar til å hjelpe deg med en gang! Hvis hun ikke klarer å løse saken, så kan hun overføre deg til live chat i våre åpningstider, eller så kommer vi tilbake til deg på e-post så raskt som mulig!

Send oss en epost

Dette nettstedet er beskyttet av hCaptcha, og hCaptchas personvernerklæring og vilkår for bruk gjelder.