Jeg har registrert retur, men ikke fått returetikett/QR-kode/helthjem-booking

Hvis du har registrert en retur, men ikke fått en e-post av oss med videre saksgang med informasjon om hvordan å returnere din vare til oss, så kontakt vår chatbot Villoid-Vera eller kundeservice. Gi oss ditt ordrenummer og at du har registrert retur, men mangler informasjon for å returnere, så hjelper vi deg.

Før du kontakter oss, ta en rask titt i søppelpost, for å se om den har havnet der.

By Jonas Bech Martinsen Published December 06, 2024

Fant du ikke svar på det du lurer på? La oss hjelpe deg!
Vi i Villoid står klare til å ta fatt i hva enn du måtte lure på. Vi vil alltid prioritere å svare raskt, og senest innen to virkedager.

Pssst! Vi opplever stor pågang om dagen. Vår chatbot Villoid-Vera er klar til å hjelpe deg med en gang!

Send oss en epost

Dette nettstedet er beskyttet av hCaptcha, og hCaptchas personvernerklæring og vilkår for bruk gjelder.