Jeg har mottatt feil vare/ feil størrelse på varen jeg bestilte
Hvis du mottatt feil vare eller en annen størrelse på varen, så kan du registrere retur digitalt og opplyse i kommentarfeltet om hvilken vare du fikk når du mottok pakken. Legg gjerne også ved bilder.
1. Alle returer må registreres digitalt på villoid.no/retur. Varer mottatt med eventuelle mangel eller skader må meldes i fra om innenfor to uker fra varen er mottatt. På selve innmeldingssiden skrives ditt ordrenummer inn (NB! uten # eller O). Ditt ordrenummer er på seks siffer, og står i ordrebekreftelsen du har mottatt på epost.
Du må bruke samme e-postadresse til å registrere din retur, som da du bestilte.
I neste steg ser du produktene i din ordre, her velger du hvilke produkter som sendes i retur eller reklamasjon, og velger årsaken som passer best.
Returen din vil bli sendt med Helthjem eller Bring.
Vi gjør oppmerksom på at vår returordning må benyttes for at din pakke er forsikret av oss ved et eventuelt tap. Om pakken sendes i egen regi står vi ikke ansvarlige om pakken ikke kommer frem til oss. Husk å ta vare på kvitteringen for innlevert retur.
2. Når du har registrert returen og fått den hentet eller levert, så kan du kontakte kundeservice for å få tilsendt riktig vare.
3. Vi bestiller da en ny vare hjem til deg, som er slik den skulle være, slik at du slipper å vente på at vi mottar den feilsendte før du får varen din.
Fant du ikke svar på det du lurer på? La oss hjelpe deg!
Vi i Villoid står klare til å ta fatt i hva enn du måtte lure på. Vi vil alltid prioritere å svare raskt, og senest innen to virkedager.
Pssst! Vi opplever stor pågang om dagen. Vår chatbot Villoid-Vera er klar til å hjelpe deg med en gang!