Jeg har ikke mottatt sporing for ordren min

Hvis du ikke har mottatt sporingsnummer så er det fordi pakken ikke er sendt.

Hvis du derimot ikke har fått ordrebekreftelse, så kan det være du har oppgitt feil e-post til oss, og da vil du heller ikke få sporing senere, siden disse går til e-postadressen vi har fått til kjøpet.

Kontakt vår chatbot Villoid-Vera og opplys om kjøpsdato/produkt og mail/navn så finner hun ordrenummer til deg og kan gi deg status på leveransen og sporing.

Published December 06, 2024

Fant du ikke svar på det du lurer på? La oss hjelpe deg!
Vi vil alltid prioritere å svare raskt, og senest innen to virkedager.

Pssst! Vår chatbot Villoid-Vera er klar til å hjelpe deg med en gang! Hvis hun ikke klarer å løse saken, så kan hun overføre deg til live chat i våre åpningstider, eller så kommer vi tilbake til deg på e-post så raskt som mulig!

Send oss en epost

Dette nettstedet er beskyttet av hCaptcha, og hCaptchas personvernerklæring og vilkår for bruk gjelder.