Jeg forsøker å registrere retur, men jeg får feilmelding
De to vanligste grunnene til at det ikke fungerer å registrere retur er:
A) Feil ordrenummer
B) Feil e-postadresse (det må være samme som ved kjøp, selv om det skulle være en skrivefeil i denne).
Det vanligste er at man har en skrivefeil i mailen da man bestilte, eller at man bestilte med en annen mail enn man tror. Finner du ikke ut av det, så kan du kontakte Villoid-Vera eller kundeservice for å finne riktig mail og ordrenummer for ditt kjøp, slik at du får returnert til oss.
Har du en skrivefeil i mailen ved kjøp, så kan du først registrere retur, og deretter kontakte chatboten vår, så får du returetiketten av oss for å booke retur.
Fant du ikke svar på det du lurer på? La oss hjelpe deg!
Vi i Villoid står klare til å ta fatt i hva enn du måtte lure på. Vi vil alltid prioritere å svare raskt, og senest innen to virkedager.
Pssst! Vi opplever stor pågang om dagen. Vår chatbot Villoid-Vera er klar til å hjelpe deg med en gang!