Hvorfor er returen min ikke godkjent?
Vi tar kun imot produkter som er i ny tilstand, det vil si at produktet må fremstå som nytt. Lukt, flekker, slitasje og andre mangler som gjør at produktet ikke lenger er å anse som nytt, vil medføre at vi ikke kan godkjenne returen.
Alle originale merkelapper må være intakte og være festet slik du mottok produktet.
Produkter sendt i original eske må returneres med esken. Det skal ikke skrives eller teipes direkte på esken. Alle produkter (og esker) skal pakkes forsvarlig inn i egnet emballasje, slik at plagg og eske er beskyttet under transporten tilbake til oss.
Undertøy, strømpebukser, badetøy og øredobber kan kun returneres om forseglingen ikke har vært brutt. Munnbind kan ikke returneres av hygieniske årsaker.
Har du sendt et produkt i retur som vi dessverre ikke kan godkjenne, vil produktet bli returnert til deg. Vi godkjenner kun returer som returneres i tråd med våre returvilkår.
Alle originale merkelapper må være intakte og være festet slik du mottok produktet.
Produkter sendt i original eske må returneres med esken. Det skal ikke skrives eller teipes direkte på esken. Alle produkter (og esker) skal pakkes forsvarlig inn i egnet emballasje, slik at plagg og eske er beskyttet under transporten tilbake til oss.
Undertøy, strømpebukser, badetøy og øredobber kan kun returneres om forseglingen ikke har vært brutt. Munnbind kan ikke returneres av hygieniske årsaker.
Har du sendt et produkt i retur som vi dessverre ikke kan godkjenne, vil produktet bli returnert til deg. Vi godkjenner kun returer som returneres i tråd med våre returvilkår.
Fant du ikke svar på det du lurer på? La oss hjelpe deg!
Vi i Villoid står klare til å ta fatt i hva enn du måtte lure på. Vi vil alltid prioritere å svare raskt, og senest innen to virkedager.
Pssst! Vi opplever stor pågang om dagen. Vår chatbot Villoid-Vera er klar til å hjelpe deg med en gang!