Det har ikke skjedd noe på sporingen min på lenge
Hvis sporingen står stille over en lengre periode, så kan det være lurt å kontakte leverandøren av pakken direkte, eller oss for å få sjekket opp status på leveringen.
Du finner kontaktinformasjon her:
PorterBuddy: e-post til support@porterbuddy.com
Helthjem: https://helthjem.no/kontakt-oss
Posten Bring: https://www.bring.no/kundeservice/kontakt-oss
Telefon:
For spørsmål rundt din levering med Helthjem: 400 64 009
For spørsmål rundt din Posten Bring-levering: 04045
For spørsmål rundt Porterbuddy-levering: 923 34 015
Hvis du får beskjed om at pakken er tapt av vår leveringspartner, så gi oss på kundeservice beskjed, så vi får fulgt opp saken for deg.
Fant du ikke svar på det du lurer på? La oss hjelpe deg!
Vi vil alltid prioritere å svare raskt, og senest innen to virkedager.
Pssst! Vår chatbot Villoid-Vera er klar til å hjelpe deg med en gang! Hvis hun ikke klarer å løse saken, så kan hun overføre deg til live chat i våre åpningstider, eller så kommer vi tilbake til deg på e-post så raskt som mulig!