Refusjonsspørsmål
Under er de 3 vanligste årsakene til spørsmålene i forbindelse med refusjon.
Returfrakt
Hvis resterende sum etter refusjon ikke stemmer, så ha med i beregningen at frakten ut (varierer fra kjøp til kjøp), samt returfrakten på 69,- ikke blir refundert, med mindre det er et bytte.
Du kan lese mer om dette i våre kjøpsvilkår her: https://villoid.no/pages/kjopsvilkar
Klarna
For Klarnakjøp så setter Klarna opp rabatter som egen post på fakturaen, så det kan se ut som man ikke får full refusjon, dersom man kjøper noe på salg, men hvis du legger sammen summene, skal det stemme.
Vipps
For Vippskjøp så vil man få justering av summen, slik at det i noen tilfeller kan se ut som man kun har fått tilbake feks 138 kroner, men dette vil da som regel være det som er gjenstående å betale, mens resten er refundert.
Fant du ikke svar på det du lurer på? La oss hjelpe deg!
Vi prioriterer å svare raskt, og senest innen to virkedager på e-post. På Chat kan du få svar med en gang av Vera!