Hvordan returnerer jeg?
Hos oss registrerer du returen din ved å klikke på linken over. All informasjon vi behøver fra deg blir du spurt om mens du registrerer.
Når du registrerer returen er det viktig at du bruker samme e-post og ordrenummer som du brukte da du bestilte. Dersom du har en skrivefeil i e-posten da du bestilte, så bruker du denne likevel og registrerer, så kan du kontakte oss på Kundeservice for å få tilsendt nødvendig returinformasjon i etterkant av registreringen.
Finner du ikke igjen ordrenummer, så ta kontakt med vår chatbot Villoid-Vera med e-post, kjøpsdato og hvilken vare det gjelder, så finner hun den for deg.
Vi gjør oppmerksom på at vår returordning må benyttes for at din pakke er forsikret av oss ved et eventuelt tap. Om pakken sendes i egen regi står vi ikke ansvarlige om pakken ikke kommer frem til oss. Husk å ta vare på kvitteringen for innlevert retur.
Fant du ikke svar på det du lurer på? La oss hjelpe deg!
Vi i Villoid står klare til å ta fatt i hva enn du måtte lure på. Vi vil alltid prioritere å svare raskt, og senest innen to virkedager.
Pssst! Vi opplever stor pågang om dagen. Vår chatbot Villoid-Vera er klar til å hjelpe deg med en gang!