Overall rating: 5.0 / 5 from 2 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Nydelig, varm og behagelig på

"Nydelig, varm og behagelig på kalde dager, men kan også brukes som yttertøy vår og høst."

Randi L. (5/5)

Nydelig, som forventet. Jeg er

"Nydelig, som forventet. Jeg er normalt en str 44, men 42 passet fint. Dog veldig varm :)"

Nina B. (5/5)

Q&A