Overall rating: 4.866667 / 5 from 15 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Fin kjole og lynrask levering!

"Fin kjole og lynrask levering!"

Ingelin N. (5/5)

Elsker kjolen. Kjempefint snitt. Liker

"Elsker kjolen. Kjempefint snitt. Liker at det er strikk ved håndledd så lett å justere ermelengden."

Gry Ø. (5/5)

En knapp falt av første

"En knapp falt av første kvelden, ellers er jeg veldig fornøyd med varen."

Veronica Y. (4/5)

Perfekt

"Perfekt"

Lena B. (5/5)

Veldig fin kjole

"Kjolen er forseggjort. Den har veldig fint snitt og flatterende fasong, på samme tid som den er behagelig på. Kjolen fremstår som veldig god kvalitet, både i detaljer og stoff. Jeg var ikke helt fornøyd med at grønnfargen var annerledes enn på bildene (mer ""høstmose""; mosegrønn med gultoner), men når de andre fargene ikke var aktuelle for meg, så ble det likevel et enkelt valg å beholde den. Kjolen kan pyntes opp og pyntes ned. Denne blir nok brukt både på jobb, og på kafetur med venninner."

Helene E. (5/5)

Veldig fin! Litt kort, og

"Veldig fin! Litt kort, og syns ikke den øverste sømmen på brystet var nødvendig😂 man ser bare stor ut"

Ingrid E. (4/5)

Pen og feminin kjole! Skulle

"Pen og feminin kjole! Skulle ønske den fantes i flere fine farger. Har vasket den en gang, den loer heldigvis ikke."

Eirin G. (5/5)

Fin passform og print

"Fin passform og print"

Camilla V. (5/5)

Pen mosegrønn farge!

"Pen mosegrønn farge!"

Carine R. (5/5)

Perfeket kjole !

"Perfeket kjole !"

Ofira H. (5/5)

Q&A