Overall rating: 4.25 / 5 from 4 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Mangler innside på ermene.

"Fin kjole, men ermene klør. Returnert."

Nathalie (3/5)

Fin kjole

"Kjolen i seg selv er veldig nydelig, men den kom litt ødelagt med et parti hvor det manglet paljetter og hang noen løse tråder."

Vanessa (4/5)

En festkjole med nydelig

"En festkjole med nydelig rødfarge og fin passform!"

Kari (5/5)

Kjempefin, litt liten i str-

"Kjempefin, litt liten i str- anb en str større"

Helene R. (5/5)

Q&A