Overall rating: 4.0 / 5 from 8 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Kjempefin kjole med god passform

"Kjempefin kjole med god passform og kvalitet."

Tone K. (5/5)

Superfin kjole🤩

"Superfin kjole🤩"

Svanhild S. (5/5)

Stor

"Pen kjole men kjolelivet/smockdetaljen er for langt nede"

Faimo (3/5)

Passet ikke meg

"Passet ikke meg"

MARGUNN H. (3/5)

Nydelig kjole <3

"Veldig fin kjole. Elsker puffarmene og fargene!"

Isabel H. (5/5)

Pen

"Litt krøllete i pakken og vanskleig å stryke ut. Ellers fin kjole, god og fleksibel passform"

Faim (4/5)

ikke helt lik i fargen

"endte med retur: stor i størrelsen også"

Oda H. (2/5)

Nydelig kjole 😊

"Nydelig kjole 😊"

Wenche H. (5/5)

Q&A