Overall rating: 3.9230769 / 5 from 13 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Kjempefin og deilig topp. Passer

"Kjempefin og deilig topp. Passer til det meste. Nydelig farge. Men litt kort."

Tone F. (5/5)

Fin genser. Men kjedelig og

"Fin genser. Men kjedelig og frekt at genseren var brukt og skitten"

Heidi H. (1/5)

Fin!

"Fin!"

Hanne A. (5/5)

Veldig fin topp.

"Veldig fin topp."

Christine N. (5/5)

Fin genser, enkelt og flott

"Fin genser, enkelt og flott designe."

Merethe K. (4/5)

Klassisk elegant

"Klassisk elegant"

Franzie L. (5/5)

Veldig fornøyd

"Veldig fornøyd"

Line M. (5/5)

Fin i fargen. men

"Fin i fargen. men noe ukomfortabel pga litt store og lange armer."

L (3/5)

For liten

"For liten"

Isabell E. (4/5)

Fin genser

"Litt liten i størrelsen"

V. I. (5/5)

Q&A