Overall rating: 3.4418604 / 5 from 43 reviews.

AI Generated Review Summary

The Kae Knit Cardigan from Noella is praised for its lovely light beige color. However, opinions on the quality vary, with some customers finding it poor while others appreciate it.

Summary topics

  • Color: 29%
  • Quality: 20%

Review topics: ["fabric","color","quality","cardigan","fit","size","shape","jacket","delivery","price"].

Review highlights

  • "Very good quality, fit, and length."Kine H.
  • "Comfortable and nice knitted cardigan, the color is also great :)"Anniken A.
  • "Fast delivery, nice cardigan and great price!"Julianna

Reviews

Deilig og mykt materiale.

"Deilig og mykt materiale."

Pernille H. (5/5)

Dårlig kvalitet på strikkejakken. Ikke

"Dårlig kvalitet på strikkejakken. Ikke ordentlige knappehull og etter et par gangers bruk, er det allerede små hull i ermene."

Ida-Marie A. (1/5)

Fargen er ikke helt lik

"Fargen er ikke helt lik som på bildene, dårlig materiale."

Ingrid S. (1/5)

Den ble nuppete etter en

"Den ble nuppete etter en gangs bruk. Fin gener, men skuffet over kvaliteten."

Evy-Karin R. (2/5)

Nupper etter to timer / bomkjøp

"Nuppet og så ikke ut etter to timers bruk på kontor . Kan ikke brukes igjen da den ser gammel og slitt ut . Hadde forventet med den prisen . H&m har bedre kvalitet Prøvde og returnere den men fikk avslag da det skulle være forventet at den ville nuppe . Men ble bomkjøp dette"

Siv H. (1/5)

Cardigan fra Noella

"Cardigan fra Noella i en veldig fin farge. Dessverre var en ganske formløs og nuppet veldig fort. Den er ikke verdt pengene"

Anneli (1/5)

Kjempe skuffet

"Veldig stor og helt annerledes enn på bildene. Etter bruk 1 gang har det nå kommet hull i armen. Skikkelig dårlig"

Sunniva (1/5)

Nydelig farge! Stor i størrelsen,

"Nydelig farge! Stor i størrelsen, så byttet den til en str mindre. , Litt kort, men det går fint. Jeg er 169 cm høy."

Lise A. (4/5)

Veldig fin! Litt stor i

"Veldig fin! Litt stor i str, så gikk ned en str. Kjempefornøyd🤗"

Lovise E. (5/5)

Denne er offwhite/lys gul ,

"Denne er offwhite/lys gul , ikke hvit. Ble derfor retur. Men deilig stoff som ikke klør. Stor i str."

Marthe N. (2/5)

Q&A