Overall rating: 3.4418604 / 5 from 43 reviews.

AI Generated Review Summary

The Kae Knit Cardigan by Noella offers a stylish and comfortable fit with a beautiful color that enhances any wardrobe. Customers appreciate its modern design with long sleeves and a button closure, suitable for everyday wear and layering. However, opinions on quality and fit vary among users.

Summary topics

  • Color Appeal: 29%
  • Product Quality: 20%

Review topics: ["color","shape"].

Review highlights

  • "Comfortable and nice knitted cardigan, the color is also great :)"Anniken A.
  • "Very good quality, fit, and length."Kine H.
  • "Fast delivery, nice cardigan and great price!"Julianna

Reviews

Deilig og mykt materiale.

"Deilig og mykt materiale."

Pernille H. (5/5)

Dårlig kvalitet på strikkejakken. Ikke

"Dårlig kvalitet på strikkejakken. Ikke ordentlige knappehull og etter et par gangers bruk, er det allerede små hull i ermene."

Ida-Marie A. (1/5)

Fargen er ikke helt lik

"Fargen er ikke helt lik som på bildene, dårlig materiale."

Ingrid S. (1/5)

Den ble nuppete etter en

"Den ble nuppete etter en gangs bruk. Fin gener, men skuffet over kvaliteten."

Evy-Karin R. (2/5)

Nupper etter to timer / bomkjøp

"Nuppet og så ikke ut etter to timers bruk på kontor . Kan ikke brukes igjen da den ser gammel og slitt ut . Hadde forventet med den prisen . H&m har bedre kvalitet Prøvde og returnere den men fikk avslag da det skulle være forventet at den ville nuppe . Men ble bomkjøp dette"

Siv H. (1/5)

Cardigan fra Noella

"Cardigan fra Noella i en veldig fin farge. Dessverre var en ganske formløs og nuppet veldig fort. Den er ikke verdt pengene"

Anneli (1/5)

Kjempe skuffet

"Veldig stor og helt annerledes enn på bildene. Etter bruk 1 gang har det nå kommet hull i armen. Skikkelig dårlig"

Sunniva (1/5)

Nydelig farge! Stor i størrelsen,

"Nydelig farge! Stor i størrelsen, så byttet den til en str mindre. , Litt kort, men det går fint. Jeg er 169 cm høy."

Lise A. (4/5)

Veldig fin! Litt stor i

"Veldig fin! Litt stor i str, så gikk ned en str. Kjempefornøyd🤗"

Lovise E. (5/5)

Denne er offwhite/lys gul ,

"Denne er offwhite/lys gul , ikke hvit. Ble derfor retur. Men deilig stoff som ikke klør. Stor i str."

Marthe N. (2/5)

Q&A