Overall rating: 5.0 / 5 from 2 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Veldig fin kjole! Normal i

"Veldig fin kjole! Normal i str, god vidde! Elsker den. Perfekt lengde til meg som er ca 169, Kjøpte min vanlige str som er M. Er man stor over bystene vurder en str opp, da det er en underkjole som er sydd fast i kjolen. Men synes den er normal i str."

Elin L. (5/5)

Kjolen var veldig fin

"Kjolen var veldig fin"

Cecilie H. (5/5)

Q&A