Overall rating: 4.2 / 5 from 5 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Stor i str

"Stor i str"

Mette S. (5/5)

En helt skjønn polo. Den

"En helt skjønn polo. Den er enda finere enn på bildet. Jeg er så fornøyd ❤️Den fremstår som romslig og det var akkurat det jeg ville ha. Str 42."

Kicki P. (5/5)

Hvordan kan jeg vurdere den

"Hvordan kan jeg vurdere den når jeg ikke har fått den. Tok lang tid før jeg fikk beskjed hvor varen var og så fikk jeg beskjed om at den var returnert for manglende navn på postkasse noe som ikke stemmer. Postkassen er godt navnet og jeg har ikke noen problemer med å få post i postkassen."

Anni F. (1/5)

Super deilig genser! Like fin

"Super deilig genser! Like fin som på bildet! Ikke så tykk som mange andre rugby gensre kan være. Godt kjøp :hands_heart_light_skin_tone:"

Hanne T. (5/5)

Bra stoff og veldig fin.

"Bra stoff og veldig fin."

Mette M. (5/5)

Q&A