Overall rating: 4.25 / 5 from 4 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Veldig fornøyd med passformen. Behagelig

"Veldig fornøyd med passformen. Behagelig og deilig stoff. Lite minus for at glidelåsen går opp av og til."

Sandra H. (5/5)

Kjøpte først en i M,

"Kjøpte først en i M, den ble litt stor etter man hadde brukt den et par ganger. Så kjøpte jeg en i S, men den ble for kort for meg på 176."

Sigrid L. (3/5)

Fin og behagelig bukse

"Veldig fornøyd med buksen - stoffet har en perfekt tykkelse og oppleves myk og fin. God blanding av relaxed og stilig. Selvom den er rett/oversized så var den trang over lårene, noe som gjorde at jeg måtte bytte den i en størrelse større."

Tina E. (4/5)

.

"."

May B. (5/5)

Q&A