Overall rating: 5.0 / 5 from 5 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Herlig kjole (stor i størrelse)

"Jeg bestilte en kjole i størrelse 36 ut fra modellen i bildet skulle denne passe meg. Kjolen ble for stor. Jeg bruker normalt størrelse 36/38, men kunne hatt en 34 i denne kjolen. Skulle ønske det var en størrelsestabell på nettsiden. Utenom det var kjolen av topp kvalitet! Så fornøyd med utseende og kvalitet at jeg skulle gjerne byttet den til en 34."

Amalie J. (5/5)

Veldig veldig fornøyd! Liker

"Veldig veldig fornøyd! Liker at den står litt ut også."

Sofie S. (5/5)

Elsker den

"Nydelig farge og sitter perfekt! 😄 Bruker vanligvis XS og kjøpte str 34."

Yngvil J. (5/5)

Så fin

"Sitter kjempefint på og elsker fargen! I tillegg fikk jeg pakken dagen etter jeg bestilte den. Fornøyd."

Mari (5/5)

Nydelig

"Kjempesøt sommerkjole"

Henriette D. (5/5)

Q&A