Overall rating: 4.1 / 5 from 10 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Misfornøyd med kvaliteten på stoffet,

"Misfornøyd med kvaliteten på stoffet, mye løse tråder og usikker på hvor lenge denne vil holde seg fin. Har vanligvis for stor byste, men denne gang fylte jeg ikke inn. Fint snitt."

Hege B. (2/5)

Hedvig maxi dress

"Stor i str jeg bruker vanligvis 40 men kunne ha 38. Krever en generøs byste, ble litt stor og flappete over min A /B byste, vanskelig å stramme bysten med knytebåndet. Ellers behagelig kjole som jeg fikk en del skryt for , er i plastikk da. ."

Merethe (4/5)

Feil i søm

"Utrolig skuffende å få tilsendt en kjole, som i utgangspunktet er nydelig; men som er sydd feil. En kort og en lang arm…"

Kristin G. (1/5)

Kjempe fin😍

"Kjempe fin😍"

Anniken F. (5/5)

Nydelig kjole, litt romslig.

"Nydelig kjole, litt romslig. Jeg bruker M/L og kjøpte str M."

Marianne K. (5/5)

Super fin

"Normal på størrelsen. Super fin kjole som jeg gleder meg til å bruke :)"

Mia Ø. (4/5)

Perfekt i lengden for

"Perfekt i lengden for meg, ser ut som på bilde og en veldig fin fasong."

Heidi B. (5/5)

Nydelig kjole!

"Godt stoff og flatterende snitt."

Linn (5/5)

Nydelig

"Utrolig fin kjole som dessverre ikke passet meg så godt, så det ble retur"

Ingrid C. (5/5)

Hedvig Maxi Dress -

"Hedvig Maxi Dress - Coral"

Stine H. (5/5)

Q&A