Overall rating: 4.0 / 5 from 4 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Fin kjole men veldig trang

"Fin kjole men veldig trang å få over hodet pga. lite elastisk i midjen så den gikk i retur dessverre."

Tove K. (2/5)

Nydelig kjole til hverdags og

"Nydelig kjole til hverdags og til fint. Fin passform. Normal i str."

Gøril J. (5/5)

Veldig fin, men trang å

"Veldig fin, men trang å få på, skulle hatt en glidelås i siden."

Beate H. (4/5)

Superfin kjole😊

"Superfin kjole😊"

Tove B. (5/5)

Q&A