Kjempefint klassisk cardigan. Myk og
"Kjempefint klassisk cardigan. Myk og god rett på huden. Ikke for tykk så den er fin nå til sommeren, og ikke for stor så den kan fint tas med i vesken. Jakken «snør» - noe sier loer - ganske mye men det gjør ikke noe så lenge man ikke har helt svarte klær på. Og i såfall så er det bare å bruke en klesrulle. Jeg er veldig fornøyd."