Overall rating: 4.5 / 5 from 14 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Kjempefint klassisk cardigan. Myk og

"Kjempefint klassisk cardigan. Myk og god rett på huden. Ikke for tykk så den er fin nå til sommeren, og ikke for stor så den kan fint tas med i vesken. Jakken «snør» - noe sier loer - ganske mye men det gjør ikke noe så lenge man ikke har helt svarte klær på. Og i såfall så er det bare å bruke en klesrulle. Jeg er veldig fornøyd."

Kristin G. (5/5)

Røyter helt grusomt

"Røyter helt grusomt"

Elise K. (3/5)

Loer fryktelig

"Loer veldig mye! Kan ikke ha på meg svart bukse, topp samtidig. Ikke verdt pengene."

Sissel B. (2/5)

Veldig fin, men snøss en

"Veldig fin, men snøss en del."

Tone D. (4/5)

Elsker den

"Elsker den"

Birgith B. (5/5)

Nydelig cardigan

"Har denne i både mørkeblått og grønt. Er veldig fornøyd med den sandfargede,som går til d meste. Nydelig ,lodden og varm:)"

Anita (5/5)

Lun og god cardigan

"Lun og god cardigan i behagelig farge. Normal i størrelsen og fin passform."

Kristina (5/5)

Eva Cardigan - Sand

"Eva Cardigan - Sand"

Svetlana M. (5/5)

Ane Mone cardigan

"Veldig fin jakke, normal i størrelsen. Røyter skikkelig mye, det blir rundt alt 🥺"

Anne H. (4/5)

Varm og god

"Varm og god genser. Perfekt passform. «Røyter» litt."

I (5/5)

Q&A