Overall rating: 4.5 / 5 from 6 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Buksa passa perfekt til

"Buksa passa perfekt til meg. Kjøpte w31 L 32. Er 170cm og endelig en bukse som ikke var for lang i beina. Satt som et skudd. Normal i str."

Nina (5/5)

Ulik størrelse

"Jeg har samme bukse i både sort og beige, men den sorte er liten i størrelsen og den beige er stor. I den sorte buksen har jeg str 32/34 og i den beige 30/34. Når jeg måler disse to buksene er de eksakt like store, så dette tyder på at en tomme ikke alltid er en tomme hos Lois. Da jeg omsider fant riktig størrelse skal det sies at dette er de beste linbuksene jeg noensinne har hatt!"

Maria J. (5/5)

Stor i størrelsen…

"Stor i størrelsen."

Andrea B. (3/5)

Culotte - Black Linen

"Culotte - Black Linen"

Bente T. (5/5)

Kjøpte først buksa i

"Kjøpte først buksa i linfarge og bestilte så den samme buksa i svart. Den var i 100% lin mens det var en blanding av bomull/lim i den lyse. Samme bukse var kanskje litt trangere i 100% lin men jeg valgte å beholde den allikevel,da lin ofte viser seg ut mer. Ennå er den etter litt bruk ,litt trang i livet men buksa er veldig fin allikevel."

Mona B. (4/5)

Super passform

"Super passform"

Siri L. (5/5)

Q&A