Overall rating: 4.2 / 5 from 5 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: ["sweater"].

Review highlights

Reviews

Varm og myk

"Liker denne genseren veldig godt. Synes den sitter fint i halsen og er litt oversized. Varm og myk ull. Nupper litt, men bruker en slags ullkam ved behov og synes det funker bra. Alt i alt veldig fornøyd."

Synne (5/5)

Veldig fornøyd😊

"Veldig fornøyd😊"

Unni D. (5/5)

Nydelig genser

"Helt nydelig kvalitet. Sitter pent og ikke for tykk. Veldig fornøyd!"

Kristin S. (5/5)

Nupper med en gang

"Genseren var noe tynnere enn forventet, og den nuppet allerede etter første bruk. Litt skuffet til denne prisen. Ville ikke kjøpt igjen"

Cathrine A. (1/5)

Fin

"Fin"

Susanne H. (5/5)

Q&A