Overall rating: 5.0 / 5 from 4 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Varm og god! God plass

"Varm og god! God plass til en genser (eller flere) under. Jeg er 163 høy og den rekker meg til ca midt på leggen. Jeg bruker vanligvis S, og valgte XS i denne kåpen."

Nanna V. (5/5)

Fantastisk passform

"Superfin jakke! Litt stor i størrelsen, er mellom small og medium. Tok førstnevnte."

Nora (5/5)

Fin og varm.

"Fin og varm."

Johanne S. (5/5)

Love it

"Love it"

Pernille A. (5/5)

Q&A