Line of Oslo

Line of Oslo

Kjoler, jakker, gensere og mer fra Line of Oslo

Line of Oslo er et veletablert merke som ble lansert i 2006 av Line Varner. Visjonen deres er å lage plagg for sterke og selvstendige kvinner som har en travel hverdag. Kolleksjonen deres består av gode kvalitetsklær til en god pris, alt fra flotte kjoler, fine gensere og stilige jakker

Line of Oslo fylte et hull i markedet

Line of Oslo er et resultat av at grunnleggeren Line Varner, etter å ha jobbet 20 år i moteindustrien følte at det var noe som manglet. Varner ønsket å tilby motebransjen et nytt og unikt produkt, noe hun har lykkes med. Det er ingen tvil om at Line har talent, for da hun lanserte den første kolleksjonen i 2007, ble klærne revet bort fra hyllene. Varner har en evne de færreste har, nemlig å identifisere hull i markedet, for deretter lykkes med å tette det. Merkets moteriktige og kvalitetsbevisste klær har ført til at Line of Oslo i dag er blitt et veletablert merke i Norge og Skandinavia. I tillegg har de forhandlere i Tyskland, England, Spania og Italia.   

Moteriktige klær av god kvalitet

Mange av plaggene fra Line of Oslo er laget i behagelige jordtoner og flotte design. Klær fra Line of Oslo passer til enhver anledning, da de enkelt kan kles både opp og ned. Merket har fokus på gode og komfortable kvaliteter, og inspirasjon henter de fra forskjellige moteikoner, samt fra eksotiske destinasjoner de besøker. Kjøper du klær fra Line of Oslo får du moteriktige klær som varer lenge, til en fordelaktig pris. Kombinasjonen av alt dette har resultert i flotte, allsidige dameklær, som kvinner i mange land elsker å bruke. 

Line of Oslo- en nisje for kvinner som ønsker å føle seg bra

Varner sier selv at hun tror at mye av suksessen til merket skyldes at hun har funnet en egen nisje, i tillegg til at hun bevisst har unngått de mest tettsittende plaggene. Klærne er gjerne litt romslige i størrelsen. For Varner er det nemlig viktig at kvinner skal kunne føle seg bra hver dag, og klærnes passform og kvalitet er dermed viktig.