Jeg har returnert, men ikke fått tilbakebetalt til Vipps/konto
Fra du returnerer til den er ferdig behandlet hos oss estimerer vi ca 14 dager. Dersom du har fått beskjed om at returen din er behandlet, og du ikke har fått refusjon eller tilgodelapp kan det være noen steg å sjekke:
For Vipps-kjøp:
Merk at det kan hende din refusjon vises på samme dag som kjøpet ble gjort, og ikke dagen vi refunderte i transaksjonsloggen i banken din.
I dette tilfellet vil det bli kjøpsdato du må se etter og ikke refusjonsdato. For retur vil det være en justert sum fra den du betalte for kjøp til ny sum etter retur.
Fant du ikke svar på det du lurer på? La oss hjelpe deg!
Vi vil alltid prioritere å svare raskt, og senest innen to virkedager.
Pssst! Vår chatbot Villoid-Vera er klar til å hjelpe deg med en gang! Hvis hun ikke klarer å løse saken, så kan hun overføre deg til live chat i våre åpningstider, eller så kommer vi tilbake til deg på e-post så raskt som mulig!