Jeg har fått feil beløp refundert

Under er de 3 vanligste årsakene til spørsmål om feil beløp i forbindelse med refusjon. Er det andre tilfeller enn de nevnte under, så kan du kontakte kundeservice, så hjelper vi deg videre for å løse saken.

Returfrakt

Hvis resterende sum etter refusjon ikke stemmer, så ha med i beregningen at
frakten ut (varierer fra kjøp til kjøp), samt returfrakten på 69,- ikke blir refundert, med mindre det er et bytte. 

Du kan lese mer om dette i våre kjøpsvilkår her: https://villoid.no/pages/kjopsvilkar 

Klarna
For Klarnakjøp så setter Klarna opp rabatter som egen post på fakturaen, så det kan se ut som man ikke får full refusjon, dersom man kjøper noe på salg, men hvis du legger sammen summene, skal det stemme.

Vipps
For Vippskjøp så vil man få justering av summen, slik at det i noen tilfeller kan se ut som man kun har fått tilbake feks 138 kroner, men dette vil da som regel være det som er gjenstående å betale, mens resten er refundert.

Published February 20, 2025

Fant du ikke svar på det du lurer på? La oss hjelpe deg!
Vi vil alltid prioritere å svare raskt, og senest innen to virkedager.

Pssst! Vår chatbot Villoid-Vera er klar til å hjelpe deg med en gang! Hvis hun ikke klarer å løse saken, så kan hun overføre deg til live chat i våre åpningstider, eller så kommer vi tilbake til deg på e-post så raskt som mulig!

Send oss en epost

Dette nettstedet er beskyttet av hCaptcha, og hCaptchas personvernerklæring og vilkår for bruk gjelder.